Klantenservice

Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaatsen is simpel: je kiest welke artikelen je wenst te bestellen & voegt ze toe aan je winkelmandje. In het winkelmandje doorloop je de verschillende stappen, zoals het invoeren van je bezorgadres & keuze van verzend-opties . Finaliseer jouw bestelling door een betaalmethode te kiezen & te betalen. Zodra we jouw bestelling hebben ontvangen, ontvang je een bevestiging per e-mail.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wil je iets bestellen op onze webshop, dan kan je de bezorgtermijn steeds terugvinden op de artikelpagina zelf. Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, doen we er dan ook alles aan om jouw pakketje tijdig bij jou te bezorgen. Alles over de bezorging van je pakketje, vind je hier.

Wat betekent ‘Verkrijgbaar op bestelling’?
Soms is een artikel tijdelijk niet op voorraad – in dat geval bestellen we dit speciaal voor jou bij de leverancier of fabrikant. Hou er rekening mee dat de bezorging van zo’n artikel wat langer kan duren, daarom kunnen we je op voorhand ook nog geen bezorgtermijn meegeven.

Wat betekent ‘Binnenkort opnieuw beschikbaar’?
In dit geval is het artikel tijdelijk uitverkocht, maar staat het wel al in bestelling bij de leverancier of fabrikant. Hou er rekening mee dat de bezorging van zo’n artikel wat langer kan duren, daarom kunnen we je op voorhand ook nog geen bezorgtermijn meegeven.

Kan ik online betalen?
Natuurlijk, indien je een bestelling plaatst kan je steeds veilig & snel betalen. Zo bieden we volgende online betaalmethoden aan:

  • iDeal (Nederland)
  • Creditcard (Mastercard & VISA)
  • PayPal
  • Apple Pay
  • Google Pay

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?
Heb je het verkeerde artikel besteld of wil je iets aanpassen aan een van je lopende bestellingen? In dat geval kan je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.

Is bezorging altijd gratis?
Kort gezegd: Ja! Standaard bezorgen we je pakje(s) hélémaal gratis tot bij jou, ongeacht het bedrag of de omvang van je bestelling. Daarnaast bieden we, afhankelijk van wat je precies bestelt, wel nog enkele extra verzendopties aan. Deze opties kan je terugvinden wanneer je jouw bestelling plaatst.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wil je iets bestellen op onze webshop, dan kan je de bezorgtermijn steeds terugvinden op de artikelpagina zelf. Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, doen we er dan ook alles aan om jouw pakketje tijdig bij jou te bezorgen. Bestel je meerdere artikelen met verschillende bezorgtermijnen? Dan kan je bij het afrekenen kiezen of je je bestelling in één keer wenst te ontvangen of elk artikel afzonderlijk.

Bezorgen jullie tijdens het weekend en/of op feestdagen?
Pakketjes worden alle werkdagen in de week bezorgd, maar ook op zaterdag zijn we hard aan ‘t werk om jouw pakketje tot bij jou te krijgen. Hou er wel rekening mee dat op zon- & feestdagen in de meeste gevallen géén pakketjes bezorgd worden – in dat geval schuift de bezorgtermijn een dagje op.

Kan ik een specifieke bezorgdatum kiezen?
Over het algemeen bezorgen we jouw artikelen zo snel mogelijk – bij specifieke artikelen kan je na verzending van jouw pakketje echter de bezorgdatum zelf nog wijzigen, via de Track & Trace die je van onze bezorgdienst hebt ontvangen.

Kan ik mijn pakketje ook tijdens de kantooruren laten bezorgen?
Standaard bezorgen we je bestelling van maandag tot en met zaterdag, tussen 08.00 & 22.00 uur. Bij specifieke artikelen kan je in het winkelmandje echter kiezen voor bezorging tijdens kantooruren, wat betekent dat we je pakketje van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 & 17.00 uur bezorgen (+ €3.99)

Wat met de bezorging van mijn pakketje als ik niet thuis ben?
Ben je niet thuis wanneer de bezorger langskomt, hoef je je geen zorgen te maken. Controleer even of je geen briefje hebt ontvangen, of raadpleeg de Track & Trace pagina die je eerder hebt ontvangen via e-mail, daarin staan steeds de volgende stappen. Zo kan het zijn dat de bezorger de volgende dag opnieuw langskomt of kan je jouw pakketje ophalen in een afhaalpunt.

Kan ik de bezorging van mijn pakketje volgen?
Zodra jouw pakketje is aangemeld bij onze bezorger, ontvang je van ons of de bezorgdienst een Track & Trace, waarmee je de bezorging van jouw pakketje kan volgen. Heb je toch geen Track & Trace ontvangen, kan je steeds de bezorgtermijn van je artikel aanvragen via ons contactformulier.

Nemen jullie mijn oude apparaat ook terug mee?
Bestel je een groot huishoudtoestel, dan voorzien we steeds de mogelijkheid om jouw oude apparaat mee te nemen voor recyclage. In dat geval vragen we je wel om rekening te houden met enkele aandachtspuntjes: 

• Het apparaat is reeds ontkoppeld van aan- & afvoer
• Het apparaat is uitgebouwd & staat vrij van andere apparaten
• Controleer dat er geen water in het apparaat meer aanwezig is
• Controleer dat het apparaat leeg & ontdooid is

• Zorg er dan voor dat het oude apparaat klaar staat aan de inkom/drempel voor ophaling

Mocht de koerier je oude toestel per uitzondering toch niet kunnen meenemen, wegens bijvoorbeeld een te kleine laadruimte of plaatsgebrek in het voertuig, dan kan je ons steeds een berichtje sturen & komen wij dit alsnog ophalen op een nieuwe datum.

Met welke bezorgpartners werken jullie?
Omdat we artikelen in alle maten & soorten aanbieden, maken we gebruik van verschillende bezorgdiensten.. Wil je weten welke bezorgpartner met jouw pakketje langskomt? Raadpleeg dan de verzendbevestiging die je per e-mail ontvangt, of neem contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn artikel retourneren?
Heb je een artikel besteld, maar ben je er toch niet helemaal tevreden mee? Geen probleem, we geven je namelijk steeds 14 dagen de tijd om over jouw aankoop te beslissen.

Kies je ervoor om een artikel te retourneren, dan vragen we je om met het volgende rekening te houden:

  • Je meldt het artikel aan voor retour binnen 14 dagen na ontvangst
  • Je stuurt het artikel terug in de originele, onbeschadigde verpakking voor zover mogelijk
  • Je stuurt het artikel terug inclusief alle meegeleverde accessoires
  • Indien van toepassing, reset je het toestel naar fabrieksinstellingen
  • Het artikel bevat géén gebruikssporen – je gaat met het artikel om zoals je in een fysieke winkel er mee om zou gaan *

Zodra je jouw artikel(en) binnen de zichttermijn hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om deze op te sturen. Zodra we deze ontvangen hebben, gaan we er onmiddellijk mee aan de slag. 

Opgelet: Is het artikel of de verpakking beschadigd ten gevolge van transport? Meld ons dit dan zo snel mogelijk via ons contactformulier!

Hoe retourneer ik een artikel?
Beslis je om een artikel te retourneren of om te ruilen, dan kan je dit aanvragen via ons online formulier of via je besteloverzicht. Daar selecteer je de bestelling met het artikel dat je wenst te retourneren of om te ruilen. Wil je meerdere artikelen tegelijk retourneren? Geen probleem – je kan steeds per bestelling kiezen wat je precies terug stuurt & wat je wenst te houden.

Wat als mijn artikel niet voldoet aan de retourvoorwaarden?
Wil je jouw artikel binnen de zichttermijn terugsturen of omruilen, maar voldoet het artikel toch niet aan onze retourvoorwaarden? Geen zorgen, dan kan je deze nog steeds aanmelden voor retour, maar hou er wel rekening mee dat bij artikelen met gebruikssporen, missende accessoires en/of een ontbrekende/beschadigde verpakking (dat verder gaat dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen) wij een richtlijn voor vergoeding aanhouden tot maximaal 80% van het oorspronkelijke aankoopbedrag. Deze evaluatie gebeurt per retouraanvraag.

Uitzonderingen
In sommige gevallen kan je een artikel jammer genoeg niet retourneren – hou hier dus wel even rekening mee bij aankoop van het product. Voor volgende artikelen geldt het retourrecht niet:

  • Artikelen die om redenen van hygiëne niet geretourneerd kunnen worden, wanneer de verzegeling na levering is verbroken
  • Verbruiksartikelen of artikelen met beperkte houdbaarheid, zoals inktcartridges of koffie-pads
  • Uitgevoerde services & dienstverlening, zoals installatie- & inbouwkosten
  • Gepersonaliseerde of op maat-vervaardigde artikelen
  • Cadeaubonnen, in te wisselen vouchers & andere waardebonnen
  • Software & digitale artikelen op materiële drager geleverd waarvan de verzegeling is verbroken
    Dit geldt eveneens voor geïnstalleerde of geregistreerde producten

Bij het retourneren van een artikel waarbij je een cadeau of een gratis artikel hebt ontvangen, dien je ook deze extra’s terug op te sturen – doe je dit niet of is dit niet meer mogelijk, dan dienen we de waarde van het cadeau of gratis artikel af te houden bij terugbetaling.

Hoe snel ontvang ik mijn terugbetaling?
Indien je retour voldoet aan de retourvoorwaarden, storten we het volledige aankoopbedrag terug (inclusief eventuele standaard-verzendkosten voor de heenzending) binnen een termijn van 14 kalenderdagen na ontvangst van de door jou geretourneerde artikelen.

Kan ik een artikel ook omruilen?
Liever toch een ander artikel? Dan kan je steeds kiezen om een artikel (in ongeopende verpakking) om te ruilen. In de meeste gevallen sturen we je het nieuwe artikel op zodra we het originele artikel ontvangen hebben. Gaat het om een fout of defect geleverd artikel? Dan ruilen we het met spoed om aan je deur – zo hoef jij niet langer te wachten dan nodig is!

Is het nieuwe artikel dat je wenst te ontvangen goedkoper, dan betalen we je het verschil terug. Kies je voor een duurder artikel, dan sturen we je eerst een betaalverzoek om het restbedrag over te maken.

Hoe verzend ik mijn artikel(en)?
Eens je jouw artikel hebt aangemeld via ons online formulier, ontvang je van ons een handig verzendlabel dat je enkel nog hoeft af te printen en op de doos te kleven. Daarna kan je het pakket in een postpunt of postkantoor overhandigen.

Retourneer je een groter artikel dat niet zo geschikt is voor de post? Dan komen we dit op jouw adres ophalen. Nadat je het artikel voor retour of omruiling hebt aangemeld, nemen we contact met je op & plannen een ophaalafspraak in. Zorg er wel voor dat het artikel op de dag van de afspraak netjes klaarstaat, indien mogelijk in de originele verpakking, zodat alles vlot verloopt.

Is retourneren gratis?
We rekenen een kleine transportvergoeding aan indien je een artikel terugstuurt via de post (€7,00) of via een ophaalafspraak (€15,00). Dat bedrag zal worden afgehouden bij de terugbetaling, of in het geval van een omruiling via een betaalverzoek. Is er iets fout gegaan bij de bezorging van jouw artikel, of heb je een foutief of defect artikel ontvangen? Dan dragen wij de transportvergoeding natuurlijk zelf.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@eletronica.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@eletronica.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Je bestelling wijzigen
Heb je de verkeerde kleur besteld, wil je toch een maatje groter of kleiner of wil je iets anders aanpassen aan één van je lopende bestellingen? In dat geval kan je contact opnemen met onze klantenservice via het onderstaande contactformulier om je bestelling te wijzigen. 

Wijzig je bestelling

Je bestelling annuleren
Heb je een bestelling geplaatst, en nog geen Track & Trace ontvangen? Dan kun je jouw bestelling kosteloos annuleren & betalen we het aankoopbedrag zo snel mogelijk terug. Is je bestelling reedsonderweg, dan kan je deze altijd nog weigeren aan de deur of retourneren/omruilen!

Annuleer je bestelling

Annuleer je jouw bestelling & heb je betaald met Ecocheques, Cadeaucheques, een waardebon of shoptegoed? Dan ontvang je het aankoopbedrag van je bestelling terug in de vorm van shoptegoed terug?

We doen er natuurlijk alles aan om je pakketje steeds veilig & wel tot bij jou te krijgen.
Soms loopt het helaas toch nog eens mis – in dat geval doen we er alles aan om dit voor jou op te lossen!

Merk je schade op bij de bezorging van je pakketje, gelieve dan eerst en vooral de zending te weigeren.
Heb je deze toch aanvaard? Dan vragen we je dit binnen 48 uur na ontvangst te melden.

1. Neem enkele duidelijke foto’s van het beschadigde artikel.
Om jouw aanvraag vlot te laten verlopen, vragen je om een enkele foto’s te nemen van het artikel & te uploaden via het contactformulier. We weten dat dit natuurlijk een beetje tijd vergt, maar zo kunnen we meteen aan de slag om jou van een oplossing te voorzien. Belangrijk is dat we minimum volgende foto’s ontvangen alvorens we je aanvraag kunnen behandelen:

  • Één of meerdere foto’s van de verpakking, waar de schade duidelijk zichtbaar is

  • Één of meerdere foto’s van het beschadigde toestel, waar de schade duidelijk zichtbaar is

  • Een foto van het transportlabel, duidelijk & leesbaar – Deze sticker bevat onder andere jouw naam & adres alsook een barcode. 

2. Meld de schade via ons contactformulier.
Voor het melden van transportschade, kan je het beste gebruik maken van ons contactformulier. Handig om bij de hand te hebben is je factuur of bestelbevestiging, want daarin staat alle nodige informatie zoals je bestelreferentie. Ook kan je via dit formulier meteen de nodige foto’s uploaden & geven we je de mogelijkheid om extra toelichting te geven.

Meld de schade

3. Wij zorgen voor de gepaste oplossing.
We behandelen elke melding van transportschade individueel, en zoeken steeds een snelle & gepaste oplossing. Zodra we je aanvraag verwerken, nemen we contact met je op. Heb je in de tussentijd toch nog vragen? Dan kan je steeds contact opnemen met onze klantenservice.

Wettelijke garantie

In België, Nederland & Luxemburg geniet je van garantie op al jouw aankopen, binnen de vooropgestelde garantietermijn van twee jaar. Deze garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen of is wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. De garantietermijn begint te lopen zodra je het artikel ontvangt.   

De garantie is niet van toepassing in volgende gevallen:

  • Bij beschadiging door opzet, of door nalatigheid
  • Bij onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Bij normale slijtage door gebruik
  • Software configuratieproblemen en/of onverenigbaarheid tussen apparatuur en software
  • Bij beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing die bij het product is geleverd

Kortom schade ontstaan door ongelukken, verkeerd of abnormaal gebruik, transport, val- of stootschade, nalatigheid, slecht onderhoud, storm en water vallen nooit onder garantie! Neem de handleiding dus steeds goed door & wees altijd voorzichtig in gebruik. Raadpleeg steeds de garantievoorwaarden voor overige uitzonderingen, bijgevoegd in de verpakking van het product of op de website van de fabrikant.

Toch een defect dat niet onder de garantievoorwaarden valt ? Dan kan je nog steeds een herstelling aanvragen via de fabrikant of ons online herstelformulier

Uitzondering: Betreffende de garantie bij televisies & beeldschermen op dode, defecte of ingebrande pixels gelieve steeds de garantievoorwaarden van de fabrikant te raadplegen

Bedrijfsmatige aanschaf of gebruik: Wordt een product aangeschaft door een bedrijf of rechtspersoon, of wordt het product gebruikt in een niet-huishoudelijke omgeving, dan geldt een fabrieksgarantie van 12 maanden.

Commerciële garantie

Naast de wettelijke garantie geven enkele fabrikanten bovendien een commerciële garantie (BBA. fabrieksgarantie). Hier gelden de garantievoorwaarden en -uitsluitingen van de desbetreffende fabrikant, die je steeds kan raadplegen op de website van de fabrikant en/of de meegeleverde garantiefiche van het product. De termijn van de fabrieksgarantie kan verschillen per product en/of fabrikant. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. 

Garantieverlenging

Voor een select aantal toestellen zoals televisies, koelkasten & wasautomaten bieden we je de optie aan om jouw garantie met 3 jaar uitbreiden; de artikelen die in aanmerking komen kan je herkennen door het label onderaan het prijs-etiket. Hiermee kan je de garantie van jouw apparaat, onder dezelfde voorwaarden als de commerciële garantie, verlengen.

Indien het toestel door Art & Craft en/of de fabrikant als onherstelbaar wordt verklaard, zorgen we voor een gelijkwaardig toestel of een terugbetaling in de vorm van een waardebon. De waarde hiervan bedraagt de oorspronkelijke aankoopprijs van het toestel met een jaarlijkse afschrijving van 15%.

De herstellingsvoorwaarden blijven gelijk aan die van de commerciële garantie, met uitzondering dat deze énkel geldig is voor herstelling in België, Nederland of Luxemburg. In tegenstelling tot de wettelijke (en in sommige gevallen commerciële) garantie, is deze extra garantieverlenging persoonsgebonden & dus niet overdraagbaar.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@eletronica.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Is jouw artikel defect of doet-ie het niet helemaal zoals het hoort? Dan kan je steeds een herstelling aanvragen via ons online formulier of via je besteloverzicht.

Herstelling aanvragen

Zodra we jouw aanvraag hebben ontvangen, gaan we meteen mee aan de slag. Onze klantenservice neemt zo snel mogelijk contact met je op om te kijken naar een gepaste oplossing – zo kan het zijn dat we je vragen om het artikel naar ons op te sturen of laten we een technicus ter plaatste langskomen.

Leuk om te weten: we maken steeds gebruik van een erkende hersteldienst, voor zowel het onderzoeken van defecten als de herstelling zelf – zo kunnen we je steeds de beste service garanderen!

Je stuurt het defecte artikel op voor herstelling:
In de meeste gevallen zullen we je vragen om het te herstellen artikel op te sturen – in dat geval bezorgen wij jou een verzendlabel & hoef je het pakketje enkel nog aan te melden bij een postkantoor of postpunt. Verpak het artikel wel steeds goed in, zodat het geen verdere beschadiging kan oplopen tijdens verzending.

Je laat het defecte artikel aan huis herstellen:
Enkele artikelen zijn net niet zo handig om per post op te sturen – in dat geval  zorgen we ervoor dat een technicus of service-medewerker ter plaatse komt om het defect vast te stellen & op te lossen. 

Laat je jouw computer, smartphone of ander apparaat met persoonlijke gegevens herstellen?
In dat geval verzoeken we je om volgende stappen te volgen – zo ben jij geen waardevolle gegevens kwijt & verloopt je aanvraag een pak vlotter. 

  • Maak een back-up van de gegevens die je wilt behouden
  • Haal je SIM- & geheugenkaart uit je apparaat indien van toepassing
  • Verwijder je persoonlijke accounts & wachtwoorden door het artikel terug te resetten naar fabrieksinstellingen

Welke kosten komen er bij een herstelling kijken?
Valt het defect binnen garantie? Dan hoef je je geen zorgen te maken over herstel- of transportkosten. We zorgen ervoor dat jouw artikel het zo snel mogelijk weer helemaal op-en-top doet. Valt het te herstellen artikel niet meer te repareren, dan ontvang je een waardebon voor het aankoopbedrag of krijg je de mogelijkheid om een gelijkwaardig artikel uit te kiezen.

Valt het defect buiten de garantievoorwaarden of garantietermijn? Ook dan kan je nog steeds een herstelling aanvragen! Hou er dan wel rekening mee dat de herstelkosten in rekening worden gebracht, incl. €20,- administratie- & transportkosten.

Om onaangename verrassingen te vermijden, onderzoeken we eerst wat er precies scheelt met het defecte artikel. Vervolgens sturen we je een prijsopgave voor de herstelling zelf – hier kan je kiezen uit drie opties:

  • Je gaat akkoord: Wij gaan meteen aan de slag & herstellen het defecte artikel zo snel mogelijk
  • Je gaat niet akkoord & betaalt enkel de onderzoekskosten (€60,-), waarna je het artikel terug ontvangt
  • Je gaat niet akkoord & wenst het artikel niet meer terug. In dat geval vervallen alle kosten & laten we het artikel vernietigen

Hoe lang duurt een herstelling?
Dat kunnen we helaas niet altijd voorspellen – we mikken er op om de meeste herstellingen binnen de 2 tot 4 weken te verwerken (excl. heen- & terugzending), maar kunnen dit helaas niet altijd garanderen. Wat we wel kunnen beloven is dat we er alles aan zullen doen om jouw artikel zo snel mogelijk weer in tip-top werking tot bij jou te krijgen!

Wat is de status van mijn herstelling?
Wil je de status van jouw herstelling raadplegen? Dan kan je dit aanvragen via ons contactformulier.

Heb je verder nog een vraag of opmerking over een van onze artikelen of diensten, dan kan je steeds terecht bij onze klantenservice via het contactformulier. We doen ons best om élke aanvraag zo snel mogelijk te beantwoorden!

Naar contactformulier

 

Heb je een klacht?
We doen ons best om elke aanvraag te behandelen & je steeds de best mogelijke shopervaring te bezorgen. Mocht je toch een klacht hebben over onze diensten of de afhandeling van je bestelling, aarzel dan niet & laat het ons weten via info@eletronica.nl 

Kunnen we je niet verder helpen en/of ben je ontevreden over de afhandeling van je klacht? Dan heb je als consument ook steeds de mogelijkheid om online een klacht in te dienen bij de Europese Commissie op deze pagina. Daarnaast kan je ook steeds in contact treden met de Consumentenombudsdienst 

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€4,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 7,95 voor bestellingen onder de € 75,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 100,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van POSTNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Eletronica
Tel: 0614143947
Mail: info@eletronica.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: Eletronica
Onze domeinnaam is www.eletronica.nl
Ons vestigingsadres:
Ko van Dijkhof 94
1031JH Amsterdam
KVK: 76044343
BTW: NL003041901B50

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
– Ideal

Neem contact met ons op via contactformulier, of stuur rechtstreeks naar info@eletronica.nl
We doen ons beste om je vraag binnen een werkdag te beantwoorden

De waardering van eletronica.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 10.0/10 gebaseerd op 2 reviews.